Burberry'nin The Beat adlı eseri Mart 2008'de piyasaya sürüldü. Bu yaratımdan sorumlu olan parfüm uzmanları; Seylan, İris, Bluebell (yaban sümbülü), bergamot, kakule, pembe biber olmak üzere özel diğer notalarla zenginleştiren Dominique Ropion, Olivier Polge ve Beatrice Piquet'tir , Mandalina, hafif misk, vetiver ve sedir diğer özel notalarıdır. Baron ve Bailey, Beat için şişeyi tasarladı ve ticari olarak Deyn tarafından giyilen bir scarft üzerinde Burberry'nin kontrol edilmiş deseninin büyütülmüş halini verdi. Şişe, gümüş renkli bir kapağın yanı sıra, markanın özel dekoratif aksesuarlarında ilginç bir yenilik olan süet ve metalden yapılan bir muska ile sizlere sunuldu. Agyness Deyn, Fabien Baron'un pazarlama ve David Sims'in fotoğrafı eşliğinde ilan edildi. Parfüm Beat (The Beat), 30, 50 ve 75ml edp olarak ve 40 ml miktarında bir eliksir yoğun parfüm olarak piyasada mevcuttur.
Pembe biber
Mandalina
Bergamot
Kakule
Iris
Çay
Çiçek notaları
Vetiver - Güve otu
Sedir
Misk
KALICILIK
|
81%
|
FARKEDİLİRLİK
|
70%
|
BEĞENDİ
|
86%
|
BEĞENMEDİ
|
14%
|
GÜNDÜZ
|
57%
|
GECE
|
43%
|
Üst Nota
|
68%
|
Orta Nota
|
23%
|
Alt Nota
|
9%
|
İLKBAHAR
|
43%
|
YAZ
|
14%
|
SONBAHAR
|
14%
|
KIŞ
|
29%
|